משחקי פלאש

2010-01-03 12:43

כמות משחקי המחשב ברשת האינטרנטית, גדלו בשנים האחרונות בקצב אדיר.

משחקי פלאש ברשת האינטרנטית, גדלים גם הם בקצב מסחרר וניתן למצוא משחקים אלו באתרים רבים.

לא מעט מפתחי משחקים באופן כללי ומפתחי משחקי פלאש, מעלים את משחקיהם לרשת ולא מצפים לכל תמורה פרט לקרדיט וזאת כדי לזכות לחשיפה.

בשל העובדה שכל מפתחי משחקי פלאש מעלים את משחקיהם לרשת בחינם, ניתן למצוא אין ספור משחקים המוצעים לכל הגולשים, ללא צורך בתשלום, התקנת תוכנה או רכישת ציוד ספציפי.

 

קונסוליות משחקים של שנות האלפיים

המודרניזציה של ימינו, מציעה לקהל הצרכנים קונסוליות משחקים רבים ומגוונים.

כל ילד חושק ורוצה לרכוש לעצמו קונסוליה כגון: סוני פלי סטיישן או לחילופין את קונסולית המשחקים ווי.

ההורים לדאבונם לא עומדים בפני הפצרות ילדיהם וניגשים לחנויות, לרכוש עבורם את אותם המשחקים במאות שקלים ולעיתים אף אלפי שקלים.

משפחה שבה יש יותר מילד אחד, לא תקנה יותר מקונסולית משחקים אחת, אלא תבקש מהילדים להסתדר בעצמם ולהתחלק שווה בשווה בזמני המשחקים.

שלא בגאון אך כחלק מן החיים, אנו יודעים כי הילדים כולם נוהגים לריב על אותה קונסוליית משחקים שנרכשה וההורים מוצאים עצמם נלחמים ומפרידים ביניהם.

הפיתרון האולטימטיבי שיש לעולם הווירטואלי להציע כיום הם משחקי הפלאש הניתנים לשימוש ללא תשלום וללא הורדה ומהווים שעות הנאה רבות עבור ילדיכם.

 

משחקי פלאש ממכרים

משחקי פלאש כיום מעוצבים באופן מושך. הגרפיקה הסאונד והאסטרטגיה של המשחק ממכרים עד מאוד, אם לא שמים לב לשעות אותם מקדשים אל משחקי פלאש.

הצבעים המשתנים, הקולות והתנועה יחד, גורמים לשחקן להגיע לכדי התמכרות.

למעשה משחקי פלאש באופן גורף, מדורגים על פי מספר נקודות ו/או ניצחונות של השחקן.

עובדה זו גורמת לכל אותם האנשים שמשחקים במשחקי הפלאש, לחזור שוב ושוב אל אותו המשחק על מנת לנצח את התוצאה האחרונה שהצליחו להשיג ולשבור שוב ושוב את השיא של עצמם, או של זה הקודם להם בטבלת הניצחונות.

בכדי שילדינו לא יגיעו אל מצב בו הם מכורים אל משחקי פלאש ברשת, יש לשים לב כי הם ראשית מבצעים את המוטל עליהם ורק לאחר מכן פונים אל המחשב ומעבירים את זמנם תוך כדי משחקי פלאש.

—————

קודם


צור קשר

משחקי פלאש